Persbericht - Almere, augustus 2016

Ontmoet ondernemende vrouwen en moeders tijdens het netwerkevenement Mampreneur on Tour in Almere!

Op vrijdag 26 augustus 2016 organiseert Mampreneur – een platform voor ondernemende vrouwen en moeders – van 10.00-17.00 uur in het WTC Almere. Het netwerkevenement Mampreneur on Tour bevat veel inspirerende workshops over onder andere marketing & pr, coaching en het combineren van het ondernemen en moederschap. Ben je starter of reeds actief als vrouwelijke ondernemer? Ben je op zoek naar tips en adviezen over ondernemen als vrouw en moeder? Wil je jouw ervaring delen met andere vrouwen en moeders? Meld je voor € 10,- aan op mampreneur.nl.

Eind 2014 heeft eigenaresse Sandhya Baidjoe het online platform Mampreneur opgericht. “Ik heb Mampreneur opgericht, omdat ik destijds zelf niet veel informatie kon vinden over het ondernemerschap en dan speciaal voor vrouwen en/of moeders met een eigen bedrijf.” De bedrijfsnaam Mampreneur, uitgesproken als Mam-Pruh-neur, staat voor een multi-tasking vrouw die heel goed de balans kan managen tussen het runnen van een eigen onderneming en de tijdrovende taken als moeder.

Door en voor ondernemende vrouwen en moeders

Mampreuneur is in de afgelopen jaren gebouwd door en voor ondernemende vrouwen en moeders. “Na eerst alleen een online platform te hebben gebouwd, gaat Mampreneur nu het land in om haar opgedane kennis met een groter publiek te kunnen delen”, vertelt Baidjoe. “Het eerste netwerkevenement vindt plaats op vrijdag 26 augustus 2016, van 10.00-17.00 uur in Almere in het WTC. Het evenement is voor vrouwen en moeders die een eigen onderneming willen gaan starten en op zoek zijn naar tips en netwerken om hun bedrijf succesvol op te starten, maar ook voor vrouwen en moeders die al een eigen bedrijf hebben en op zoek zijn naar bijvoorbeeld informatie over social media, marketing & pr, coaching, leiderschap en het combineren van moederschap en ondernemen.” De kosten voor deelname aan dit evenement zijn € 10,-. Aanmelden kan via de internetsite mampreneur.nl

Voor meer informatie over de inhoud van dit persbericht kunt u terecht bij: Sandhya Baidjoe, eigenaresse en oprichtster van Mampreneur, telefoon: 06-84852349, e-mail: [email protected]

Over Mampreneur

Mampreneur Nederland is een Nederlands initiatief voor ondernemende vrouwen en moeders. Het doel van Mampreneur is om ondersteuning te geven en kennis te delen die van belang zijn om een succesvolle onderneming op te bouwen en met name voor de werkende vrouw en/of moeder.

Over Sandya Baidjoe

Ik ben moeder van 4 kinderen waarvan de oudste 22 en de jongste 9 jaar oud is en heb jarenlang mijn eigen ondernemingen gehad. Ik ben weduwe geworden toen ik 40 was in 2008 en stond er plotseling alleen voor met 4 kinderen. Maar ik heb nu sinds ruim anderhalf jaar een hele lieve vriend met een zoon van 11 jaar. De kinderen kunnen het goed met elkaar vinden en ook met mijn vriend. In de afgelopen jaren heb ik geleerd wat plannen is, veel ervaringen opgedaan op breed vlak en deze wil ik met ondernemende vrouwen en moeders delen en ik hoop dat zij ook hun ervaringen met anderen willen delen, want je bent nooit uitgeleerd is mijn motto, iedere dag leer je er weer wat nieuws bij en ik wil graag ondernemende vrouwen en moeders helpen te groeien.

Sprekers

Heeft u een eigen bedrijf en vindt u het leuk om te spreken over uw activiteiten? Wilt u via Mampreneur startende en/of bestaande ondernemers op weg helpen om succesvol(ler) te zijn met hun bedrijf? Meld u dan aan via de website van mampreneur.nl. Mensen die workshops en/of seminars geven zijn ook van harte welkom.

Dit persbericht is geschreven door Karin Beumer van Het Regelbureau